جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیریت تضامین

نرم‌افزار مدیریت تضامین وظیفه ثبت، نگهداری، و کنترل هوشمند ضمانت‌های اخذ شده از پیمانکاران، اشخاص، و کارکنان، و ضمانت‌های ارائه‌ شده از طرف سازمان به کارفرمایان را بر عهده دارد. یکی از اصلی‌ترین نیازهای سازمان در ارتباط با ضمانت‌نامه‌های اخذ شده یا ارائه شده، امکان ثبت و کنترل داده‌ها و نظارت بر اعتبار زمانی هر ضمانت‌نامه می‌باشد که این مهم بدون وجود یک نرم‌افزار هوشمند بسیار دشوار و زمان‌بر خواهد بود.