جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سامانه مدیریت جلسات و وظایف

این سامانه یک پلتفرم نرم‌افزاری است که برای مدیریت جلسات و وظایف در یک سازمان یا گروه کاری به کار می‌رود. این سامانه به کاربران این امکان را می‌دهد تا جلسات خود را برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و مدیریت کنند و وظایف مرتبط با آن جلسات را به صورت مؤثری پیگیری کنند. از امکانات این سامانه می‌توان به برنامه‌ریزی جلسات، ارسال دعوتنامه‌ها و یادآوری‌ها، ثبت نتایج جلسات، تعیین وظایف و مهلت‌ها، پیگیری وضعیت وظایف، گزارش‌گیری و اشتراک‌گذاری اطلاعات اشاره کرد.