جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برخی ویژگی های سامانه بینش

با راهکار یکپارچه بینش

بخش‌های مختلف کسب‌وکار خود را به هم متصل کنید!

دیگه استفاده از ابزارهای قدیمی مثل اکسل یا نرم‌افزارهای رایگان مختلف رو فراموش کنید! سامانه بینش این امکان رو فراهم می‌کنه که تمامی امور مربوط به معاملات، قراردادها و دعاوی حقوقی‌تون رو به‌سادگی در یک نرم‌افزار مدیریت کنید.

icon

یکپارچگی

اطلاعات را یکبار وارد کنید و به‌طور نامحدود از آن‌ها استفاده کنید

دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات در هر نرم‌افزار به صورت جداگانه نیست. شما می‌توانید یک‌بار اطلاعات را وارد کنید و در هر بخش از سیستم که تمایل دارید، از آن استفاده کنید. به عنوان مثال، می‌توانید یک درخواست مناقصه را به یک پرونده حقوقی وصل کنید یا اطلاعات یک درخواست را به یک قرارداد متصل نمایید و …

photo
icon

بایگانی و آرشیو الکترونیک اسناد

زونکن‌ها هم از قفسه‌های شما جمع می‌شوند

تمامی اسناد و مستنـدات سازمانتان، از جمـله اسناد شـرکت در مناقصات، مستندات قـراردادها، اطلاعات تـامین‌کنندگان، پـرونده‌های حـقـوقی و غیره، را در بخش آرشیو الکترونیک در پوشه‌های مشخص آپلود و ثبت کنید. پوشه‌ها را به هم انتقال داده و از آنجا به راحتی اسناد را جستجو و پیدا کنید.

photo
icon

تولید خودکار مکاتبات و مستندات

با سهولت و سرعت صورتجلسه بنویسید

نیازی نیست هر بار صورتجلسه را از صفر تا صد بنویسید. کافی است یک‌بار قالب صورتجلسه را در سیستم تعریف کنید. بدین ترتیب، با وارد کردن اطلاعات جلسه، صورتجلسه‌ها به‌صورت خودکار ایجاد می‌شوند و بسیاری از دردسرهای شما کاهش خواهد یافت.

PHOTO
icon

گزارش گیری پیشرفته

از هر اطلاعاتی که نیاز دارید گزارش تهیه کنید و برای هر نوع گزارش، یک قالب تعریف کنید

هـر زمـان کـه تـمایل داشتید، می‌توانید از اطلاعات معاملات، قراردادها، پرونده‌های حقوقی و … به‌صورت آمار و نمودار و یا در قالب یک فایل اکسل گزارش تهیه کنید. همچنین می‌توانید تعیین کنید که چه فیلدهایی در این گزارش وجود داشته باشند و از چه فیلدهایی گزارش گرفته نشود.

photo
icon

تقویم یادآوری رویدادها

دیگر تاریخ‌های مهم را از دست نخواهید داد!

در داشبورد نرم‌افزار بینش، تقویمی برای یادآوری رویدادها وجود دارد که به شما نشان می‌دهد چه رویدادهایی در گذشته اتفاق افتاده‌اند، چه رویدادهایی امروز رخ خواهند داد و چه رویدادهایی در آینده پیش روی شماست. بدین ترتیب، هیچ رویداد مهمی را فراموش نخواهید کرد.

photo
icon

ثبت و مدیریت کمیسیون‌ها

تمامی اطلاعات جلسات شما در سیستم ثبت خواهد شد

علاوه بر ارسال پیامک یادآوری جلسه به اعضا، می‌توانید بررسی کنید که در یک روز مشخص چه کسانی در جلسه حضور داشتند، چه کسانی غایب بودند، نتیجه جلسه چه شد و همچنین از نتایج جلسات گزارش تهیه کنید.

photo
icon

هوش تجاری

پیگیری هوشمندانه فعال خواهد شد

از طریق مشاهده آمار و نمودارها، اطلاعات سازمان خود را به‌صورت دقیق تحلیل کنید و با بررسی اطلاعات مربوط به معاملات، قراردادها و تأمین‌کنندگان، مواردی را که باعث کندی کار شما می‌شوند، شناسایی و برطرف کنید.

photo
icon

کانورت اطلاعات

اطلاعات قبلی خود را به راحتی در سیستم وارد کنید

فقط کافی است اطلاعات معاملات، قراردادها، منابع و … را بر اساس یک قالب اکسل سازمان‌یافته کنید و این فایل‌ها را در یک مکان مشخص در سیستم بارگذاری کنید. به این ترتیب، تمام اطلاعات قبلی شما به طور ساده در سیستم یکپارچه خواهد شد.

photo
icon

تعیین سطح دسترسی

نگران امنیت اطلاعاتت نباش!

با تعیین سطح دسترسی برای هر کاربر، می‌توانید مشخص کنید که هر فرد تا چه سطحی قادر به دسترسی به اطلاعات سیستم خواهد بود و اجازه تغییر کدام اطلاعات را خواهد داشت.

photo
icon

مدیریت برگزاری مناقصه

بـه راحتـی تـشخیـص دهیـد هـر مناقصه یـا مـزایـده دقیـقاً در چه مرحله‌ای قرار دارد

با ورود به هر یک از درخواست‌ها، به راحتی متوجه خواهید شد که آن درخواست در چه مرحله‌ای قرار دارد: درخواست اولیه، آگهی، ارزیابی کیفی، در حال برگزاری، لغو شده، تجدید شده، واگذاری و…

photo
icon

فروش الکترونیک اسناد

اسـنـاد مـربـوط به شـرکـت در منـاقـصـه را بـه صـورت الـکتـرونـیـکی به تـأمین‌کنندگان خود بفروش

پیمانکاران می‌توانند با مراجعه به پرتال پیمانکاران و تامین‌کنندگان، ثبت نام کنند و اطلاعات مربوط به خود را تکمیل کنند. پس از دریافت تأییدیه، با ورود به پنل شخصی خود، اسناد شرکت در مناقصه را به صورت الکترونیکی خریداری کرده و در معاملات شرکت نمایند.

photo
icon

امکان تشکیل وندور لیست

بانک اطلاعاتی جامع و یکپارچه از تامین کنندگان خود داشته باشید!

تمام اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت‌ها، مدیران، گواهی‌نامه‌ها، آگهی‌ها، اطلاعات شناسنامه‌ای، تحصیلی، سوابق کاری و …) در این بخش قابل ثبت می‌باشد. علاوه بر این، اطلاعات تمامی منابعی که در سامانه تامین‌کنندگان شما ثبت‌نام کرده‌اند نیز به این بخش سیستم اضافه می‌شود، به طوری که یک بانک اطلاعاتی جامع و مرکزی خواهید داشت که قابل دسته‌بندی نیز می‌باشد.

photo
icon

امکان تشکیل بلک لیست

پیـمانکاران را در لیـست سیـاه قـرار دهیـد و هر زمان که بخواهید، آن‌ها را از لیست سیاه حذف کنید

با استفاده از معیارها و استراتژی‌های سازمان خود، قادر خواهید بود تا برخی از تامین کنندگان را در لیست سیاه قرار دهید تا از همکاری با آن‌ها جلوگیری شود.

photo
icon

استعلام خودکار اطلاعات منابع

به راحتی اطلاعات را استعلام کنید و با پیمانکاران متخلف قرارداد نبنید

تمام اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکت‌ها، مدیران، گواهی‌نامه‌ها، آگهی‌ها، اطلاعات شناسنامه‌ای، تحصیلی، سوابق کاری و …) در این بخش قابل ثبت می‌باشد. علاوه بر این، اطلاعات تمامی منابعی که در سامانه تامین‌کنندگان شما ثبت‌نام کرده‌اند نیز به این بخش سیستم اضافه می‌شود، به طوری که یک بانک اطلاعاتی جامع و مرکزی خواهید داشت که قابل دسته‌بندی نیز می‌باشد.

photo
icon

مدیریت تامین کنندگان

با تأمین‌کنندگان خود به‌صورت مستقیم در ارتباط باشید

قابلیت ارسال پیام در سیستم به شما کمک می‌کند تا حرفه‌ای‌تر با تأمین‌کنندگان خود برخورد کنید. قابلیت چت در سامانه بینش می‌تواند تعداد تماس‌های اضافی شما با پیمانکاران را کاهش دهد.

photo
icon

ارزیابی تامین کنندگان

جهت ارزیابی تامین کنندگان معیار تعریف کن، برای آن ها ضریب بزار و بر همون اساس برنده رو مشخص کن

در سامانه بینش، علاوه بر امکان تعریف انواع ارزیابی‌های کیفی و فنی، قابلیت محاسبه و امتیازدهی به شرکت‌کنندگان نیز فراهم شده است. بدین ترتیب، شرکت‌کنندگانی که بالاترین امتیاز را کسب می‌کنند، به لیست کوتاه منتقل خواهند شد.

photo
icon

برآورد قیمت و پیشنهاد ردیف‌های اعتباری

ارائه دید واضح و دقیق برای انتخاب برنده

با تعیین دامنه قیمت و مقایسه قیمت، می‌توانید مشخص کنید که بهترین پیشنهاددهندگان چه کسانی هستند. همچنین، به منظور سهولت در تصمیم‌گیری، بهترین پیشنهاددهندگان توسط سیستم شناسایی و معرفی خواهند شد.

photo
icon

کنترل گردش کار در تمام روند عقد قرارداد

بـرای درخـواست خـود گـردش کار تـعـریـف کـنیـد و آن را بـه افـراد مـرتبـط ارجـاع دهیـد

شما می‌توانید برای هر درخواست، گردش کار مشخصی تعریف کرده و آن را به افراد مرتبط ارجاع دهید. بدین ترتیب، روند اجرایی هر درخواست به راحتی قابل پیگیری و بررسی خواهد بود.

photo
icon

کنترل بودجه

از عقد قرارداد بدون وجود اعتبار کافی جلوگیری کنید

هر درخواست را به یک بودجه متصل کنید. به این ترتیب، در صورتی که برای درخواست مورد نظر بودجه کافی در نظر گرفته نشده باشد، امکان اتصال آن درخواست به بودجه مورد نظر وجود نخواهد داشت.

photo
icon

رسیدگی آسان بصورت وضعیت‌ها

صورت وضعیت‌ها را کنترل کنید

با پیشرفت هر بخش از کار، می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به صورت‌ وضعیت‌های دریافتی از پیمانکار را با تعیین نوع و نتیجه ثبت نمایید. سیستم به‌ صورت خودکار مبلغ خالص هر صورت وضعیت را محاسبه خواهد کرد و در صورت تأییدِ صورت وضعیت، مبلغ از کل قرارداد کم خواهد شد.

photo
icon

همکاری تیمی متحول می‌شود

دیگر نیازی به اضافه کردن افراد تیم حقوقی سازمانت نیست

ممکن است نیاز باشد تا تیم حقوقی شما ۱۰۰۰ سند را تا چند ساعت دیگر آماده کند، در حالی که تعداد افراد حقوقی برای کنترل قراردادها در سازمانتان کافی نباشد. با راهکار یکپارچه درگاه، به امور حقوقیتان نظم ببخشید و با حداقل نیرو، در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی کنید.

photo