دیگه استفاده از ابزارهای قدیمی مثل اکسل یا نرمافزارهای رایگان مختلف رو فراموش کنید! سامانه بینش این امکان رو فراهم میکنه که تمامی امور مربوط به معاملات، قراردادها و دعاوی حقوقیتون رو بهسادگی در یک نرمافزار مدیریت کنید.
یکپارچگی
اطلاعات را یکبار وارد کنید و بهطور نامحدود از آنها استفاده کنید
دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات در هر نرمافزار به صورت جداگانه نیست. شما میتوانید یکبار اطلاعات را وارد کنید و در هر بخش از سیستم که تمایل دارید، از آن استفاده کنید. به عنوان مثال، میتوانید یک درخواست مناقصه را به یک پرونده حقوقی وصل کنید یا اطلاعات یک درخواست را به یک قرارداد متصل نمایید و …
بایگانی و آرشیو الکترونیک اسناد
زونکنها هم از قفسههای شما جمع میشوند
تمامی اسناد و مستنـدات سازمانتان، از جمـله اسناد شـرکت در مناقصات، مستندات قـراردادها، اطلاعات تـامینکنندگان، پـروندههای حـقـوقی و غیره، را در بخش آرشیو الکترونیک در پوشههای مشخص آپلود و ثبت کنید. پوشهها را به هم انتقال داده و از آنجا به راحتی اسناد را جستجو و پیدا کنید.
تولید خودکار مکاتبات و مستندات
با سهولت و سرعت صورتجلسه بنویسید
نیازی نیست هر بار صورتجلسه را از صفر تا صد بنویسید. کافی است یکبار قالب صورتجلسه را در سیستم تعریف کنید. بدین ترتیب، با وارد کردن اطلاعات جلسه، صورتجلسهها بهصورت خودکار ایجاد میشوند و بسیاری از دردسرهای شما کاهش خواهد یافت.
گزارش گیری پیشرفته
از هر اطلاعاتی که نیاز دارید گزارش تهیه کنید و برای هر نوع گزارش، یک قالب تعریف کنید
هـر زمـان کـه تـمایل داشتید، میتوانید از اطلاعات معاملات، قراردادها، پروندههای حقوقی و … بهصورت آمار و نمودار و یا در قالب یک فایل اکسل گزارش تهیه کنید. همچنین میتوانید تعیین کنید که چه فیلدهایی در این گزارش وجود داشته باشند و از چه فیلدهایی گزارش گرفته نشود.
تقویم یادآوری رویدادها
دیگر تاریخهای مهم را از دست نخواهید داد!
در داشبورد نرمافزار بینش، تقویمی برای یادآوری رویدادها وجود دارد که به شما نشان میدهد چه رویدادهایی در گذشته اتفاق افتادهاند، چه رویدادهایی امروز رخ خواهند داد و چه رویدادهایی در آینده پیش روی شماست. بدین ترتیب، هیچ رویداد مهمی را فراموش نخواهید کرد.
ثبت و مدیریت کمیسیونها
تمامی اطلاعات جلسات شما در سیستم ثبت خواهد شد
علاوه بر ارسال پیامک یادآوری جلسه به اعضا، میتوانید بررسی کنید که در یک روز مشخص چه کسانی در جلسه حضور داشتند، چه کسانی غایب بودند، نتیجه جلسه چه شد و همچنین از نتایج جلسات گزارش تهیه کنید.
هوش تجاری
پیگیری هوشمندانه فعال خواهد شد
از طریق مشاهده آمار و نمودارها، اطلاعات سازمان خود را بهصورت دقیق تحلیل کنید و با بررسی اطلاعات مربوط به معاملات، قراردادها و تأمینکنندگان، مواردی را که باعث کندی کار شما میشوند، شناسایی و برطرف کنید.
کانورت اطلاعات
اطلاعات قبلی خود را به راحتی در سیستم وارد کنید
فقط کافی است اطلاعات معاملات، قراردادها، منابع و … را بر اساس یک قالب اکسل سازمانیافته کنید و این فایلها را در یک مکان مشخص در سیستم بارگذاری کنید. به این ترتیب، تمام اطلاعات قبلی شما به طور ساده در سیستم یکپارچه خواهد شد.
تعیین سطح دسترسی
نگران امنیت اطلاعاتت نباش!
با تعیین سطح دسترسی برای هر کاربر، میتوانید مشخص کنید که هر فرد تا چه سطحی قادر به دسترسی به اطلاعات سیستم خواهد بود و اجازه تغییر کدام اطلاعات را خواهد داشت.
مدیریت برگزاری مناقصه
بـه راحتـی تـشخیـص دهیـد هـر مناقصه یـا مـزایـده دقیـقاً در چه مرحلهای قرار دارد
با ورود به هر یک از درخواستها، به راحتی متوجه خواهید شد که آن درخواست در چه مرحلهای قرار دارد: درخواست اولیه، آگهی، ارزیابی کیفی، در حال برگزاری، لغو شده، تجدید شده، واگذاری و…
فروش الکترونیک اسناد
اسـنـاد مـربـوط به شـرکـت در منـاقـصـه را بـه صـورت الـکتـرونـیـکی به تـأمینکنندگان خود بفروش
پیمانکاران میتوانند با مراجعه به پرتال پیمانکاران و تامینکنندگان، ثبت نام کنند و اطلاعات مربوط به خود را تکمیل کنند. پس از دریافت تأییدیه، با ورود به پنل شخصی خود، اسناد شرکت در مناقصه را به صورت الکترونیکی خریداری کرده و در معاملات شرکت نمایند.
امکان تشکیل وندور لیست
بانک اطلاعاتی جامع و یکپارچه از تامین کنندگان خود داشته باشید!
تمام اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکتها، مدیران، گواهینامهها، آگهیها، اطلاعات شناسنامهای، تحصیلی، سوابق کاری و …) در این بخش قابل ثبت میباشد. علاوه بر این، اطلاعات تمامی منابعی که در سامانه تامینکنندگان شما ثبتنام کردهاند نیز به این بخش سیستم اضافه میشود، به طوری که یک بانک اطلاعاتی جامع و مرکزی خواهید داشت که قابل دستهبندی نیز میباشد.
امکان تشکیل بلک لیست
پیـمانکاران را در لیـست سیـاه قـرار دهیـد و هر زمان که بخواهید، آنها را از لیست سیاه حذف کنید
با استفاده از معیارها و استراتژیهای سازمان خود، قادر خواهید بود تا برخی از تامین کنندگان را در لیست سیاه قرار دهید تا از همکاری با آنها جلوگیری شود.
استعلام خودکار اطلاعات منابع
به راحتی اطلاعات را استعلام کنید و با پیمانکاران متخلف قرارداد نبنید
تمام اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی (شرکتها، مدیران، گواهینامهها، آگهیها، اطلاعات شناسنامهای، تحصیلی، سوابق کاری و …) در این بخش قابل ثبت میباشد. علاوه بر این، اطلاعات تمامی منابعی که در سامانه تامینکنندگان شما ثبتنام کردهاند نیز به این بخش سیستم اضافه میشود، به طوری که یک بانک اطلاعاتی جامع و مرکزی خواهید داشت که قابل دستهبندی نیز میباشد.
مدیریت تامین کنندگان
با تأمینکنندگان خود بهصورت مستقیم در ارتباط باشید
قابلیت ارسال پیام در سیستم به شما کمک میکند تا حرفهایتر با تأمینکنندگان خود برخورد کنید. قابلیت چت در سامانه بینش میتواند تعداد تماسهای اضافی شما با پیمانکاران را کاهش دهد.
ارزیابی تامین کنندگان
جهت ارزیابی تامین کنندگان معیار تعریف کن، برای آن ها ضریب بزار و بر همون اساس برنده رو مشخص کن
در سامانه بینش، علاوه بر امکان تعریف انواع ارزیابیهای کیفی و فنی، قابلیت محاسبه و امتیازدهی به شرکتکنندگان نیز فراهم شده است. بدین ترتیب، شرکتکنندگانی که بالاترین امتیاز را کسب میکنند، به لیست کوتاه منتقل خواهند شد.
برآورد قیمت و پیشنهاد ردیفهای اعتباری
ارائه دید واضح و دقیق برای انتخاب برنده
با تعیین دامنه قیمت و مقایسه قیمت، میتوانید مشخص کنید که بهترین پیشنهاددهندگان چه کسانی هستند. همچنین، به منظور سهولت در تصمیمگیری، بهترین پیشنهاددهندگان توسط سیستم شناسایی و معرفی خواهند شد.
کنترل گردش کار در تمام روند عقد قرارداد
بـرای درخـواست خـود گـردش کار تـعـریـف کـنیـد و آن را بـه افـراد مـرتبـط ارجـاع دهیـد
شما میتوانید برای هر درخواست، گردش کار مشخصی تعریف کرده و آن را به افراد مرتبط ارجاع دهید. بدین ترتیب، روند اجرایی هر درخواست به راحتی قابل پیگیری و بررسی خواهد بود.
کنترل بودجه
از عقد قرارداد بدون وجود اعتبار کافی جلوگیری کنید
هر درخواست را به یک بودجه متصل کنید. به این ترتیب، در صورتی که برای درخواست مورد نظر بودجه کافی در نظر گرفته نشده باشد، امکان اتصال آن درخواست به بودجه مورد نظر وجود نخواهد داشت.
رسیدگی آسان بصورت وضعیتها
صورت وضعیتها را کنترل کنید
با پیشرفت هر بخش از کار، میتوانید تمامی اطلاعات مربوط به صورت وضعیتهای دریافتی از پیمانکار را با تعیین نوع و نتیجه ثبت نمایید. سیستم به صورت خودکار مبلغ خالص هر صورت وضعیت را محاسبه خواهد کرد و در صورت تأییدِ صورت وضعیت، مبلغ از کل قرارداد کم خواهد شد.
همکاری تیمی متحول میشود
دیگر نیازی به اضافه کردن افراد تیم حقوقی سازمانت نیست
ممکن است نیاز باشد تا تیم حقوقی شما ۱۰۰۰ سند را تا چند ساعت دیگر آماده کند، در حالی که تعداد افراد حقوقی برای کنترل قراردادها در سازمانتان کافی نباشد. با راهکار یکپارچه درگاه، به امور حقوقیتان نظم ببخشید و با حداقل نیرو، در سریعترین زمان ممکن به آنها رسیدگی کنید.